friday!

Aye caramba! Hur mår ni mina sötnosar? Haft en bra fredag? :D

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, jag har haft så mycket att göra med prov och allt! Usch, tur att det är över nu! Vi hade kemi provet idag, helt o-troligt svårt var det kan jag bara säga!

Efter skolan for jag och shoppa med Emmi, det var kul! :) Jag köpte en college och en skjorta från Gina, lägger upp bilderna senare om jag har tid. Sen kom jag hem och gick ut med hunden. Jag släppte henne lös den sista biten till vårt hus och... hon rýmde inte! Score :D Min lilla filur, älskar henne mycket! Puss!

Nu ska jag packa mina saker, jag far till Janina övernatten. Det blir kul! :) Imorgon far jag kanske på zumba, vi får se. Ha en superfin fredag, puss på er! :D

// Fanssu

 Dagens outfit! ;)


Kommentarer
Postat av: c

snyggt!

Hur mår du idag sötnos? :)

2010-02-06 @ 13:08:43
URL: http://bbaracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0