Home!

Hejssan! Hur mår mina sötnosar? Sovit gott? ;)

Jag har just kommit hem från båten, vi for igår från Stockholm. Jag har köpt lite smått o gott, bland annat lite karkki från taxfree :D Det var super i Åre! Vi skidade massor, där fanns massor jättebra backar. Ett minus i alla fall är att det var så kallt! -20 varje dag, brr... Jag åt god mat och träffade lite vänner :) Men sen på torsdagen, håll i er: jag bröt armen!! Grr! Det hände så att jag skidae i en isig backe, sen flög jag (fråga inte hur det gick till för jag har no idea, haha) och så landade jag på min ena arm. Som gick av! Så nu har jag gips som måste sitta på i ungefär 3 veckor. Suck!

Nu måste jag gå och äta något, håller på att hungra ihjäl :D Dagens planer är att packa upp, se på nån film och kanske träffa några vänner :) Bloggar kanske senare ikväll, puss på er!

// Fanssu

 

 


Kommentarer
Postat av: Lydia

Åh, skidor är kul! Fast kanske inte att bryta armen ;s

sv: Åh, haha då ska jag nog se den ;) Kram.

2010-03-07 @ 12:37:25
URL: http://baralydias.blogg.se/
Postat av: c

Vad har du gjort idag då? :)

2010-03-07 @ 16:02:56
URL: http://bbaracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0