monday.

Halojj! Hur står det till med mina gullegrisar? Hoppas bra! :D

Jag kom hem för någon timme sen och då var jag så hungrig att jag lagade lite pasta, annars brukar det bara bli smörgås och varm choklad ;) Men jag är inte precis världens största fan av skolmaten, så... jag brukar vara rätt hungrig när jag kommer hem!

Just nu är det ganska stressigt i skolan; vi har kemiprov på fredagen och engelska föredrag på onsdagen. Blää! Jag har verkligen inte lust att sitta hemma och plugga, och kemi är helt från rumpan!!

Nu måste jag börja fixa på mitt föredrag, det ska handla om djur. Tänker berätta om lillskiten, det finns alltid något kul att säga om henne! :) Ha en bra kväll, vi ses kanske senare.

// Fanssu


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack! & detsamma :D <3

2010-02-01 @ 16:37:50
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv gött! (: börjar bli sjuk vilket inte alls är roligt, hehhe.. händer ikväll? kram

2010-02-01 @ 19:29:10
URL: http://famousgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0