The ugly truth

Halloj på er! Hoppas ni har haft en superbra lördag, det ha jag  i alla fall! :D

Andrea kom hit lite senare, och nu på kvällen såg vi på filmen The ugly truth. Sjukt kul film! Jag proppade i mej säkert 10 kilo chips... imorgon är det väl zumba som gäller för mej då, haha! Kul hade vi iallafall! Ska på skolmusik övningar imorgon, jag skulle verkligen inte orka. Får se hur jag gör!
Btw ursäkta för den dåliga uppdateringen, men min dator har nåt fel så den ska och lagas nu. Buhuu, den är borta i en hel vecka! Men jag kan ju gå på mammas dator då och då så att jag kan hålla kontakten med er cutiepies :)

Just det, jag köpte en ny telefon idag! En nokia " snäcka ", den är svart och helt fin! Ville inte köpa någon dyrare eftersom jag ändå alltid söndrar dem till sist... haha :D

Nu ska jag ta och och hoppa i säng, vi ses imorgon! Nati nati, tuti gott! <3

// Fanssu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0