trött liten buse

Hejj på er! har ni haft en bra dag? :)

Det har jag, men jag har känt mej sjukt trött hela tiden så hoppas att jag inte blir sjuk IGEN. Nästa vecka far vi ju till Åre, det blir såå kul!! På båten är också Janina, det är bra så har jag någon att skratta med :D Vi far alltså dit med båt och kommer hem med båt (silja line). Det enda dåliga är att jag skulle inte orka med den här snön mer... men vi ska ju skida och så, det är ändå helt roligt!

Ursäkta för lite dålig uppdatering, men jag är utan dator för tillfället så jag bloggar när jag får en chans. Idag var jag och shoppa med " pätkis " efter skolan, det var kul! <3 Sen for jag på teori, snark... Nu är jag så trött att ögonen snart faller ihop på mej...not good! :P  Så nu ska jag dricka en kopp varm choklad, sen ska jag ta och krypa i säng så att jag orkar släpa mej ur sängen på morgonen! ;) Sov gott sötnosar, vi ses imorgon! <3


// Fanssu

Kommentarer
Postat av: c

haft en bra dag söte? :)

2010-02-10 @ 20:26:34
URL: http://bbaracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0