<3

Hej på er! Har ni haft en bra lördag? Det har jag! :D Zumban var super rolig, man hann inte ens märka att det var tungt! Skitkul, tänker absolut fortsätta. Rekomenderar verkligen! :)

Efter zumban gick jag med tjejerna till Björndal's (ett mysigt cafe'), det var kul! haha :D Jag kom hem vid 4-tiden, sedan har jag sett på några filmer och tagit det lungt, jag är lite förkyld så jag vill INTE bli sjuk!! :/ Jag skulle bli galen att inte få träffa vännerna! ;)

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp varm choklad och titta på någon film (igen), mysigt värre! Puss på er och sov gott!

// Fanssu :)

 
Hittade den här grisen i min säng när jag kom upp :D

Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

sv: okejokej, mys :)

2010-01-31 @ 00:13:10
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0