Äh.

Nu är jag arg!! I säkert 2 timmar har jag försökt fixa en header till mej, men det funkar inte! Bara nästan, och det stör mej helt galet mycket... det måste vara något fel på mitt bidprogram, för så här kan jag inte ha det! Blää!

Nåja, nog klagat för idag :D Det var en helt vanlig skoldag idag, inget speciellt. När jag kom hem var jag ute med hunden, sen har jag suttit och försökt fixa en header. Typiskt att det inte skulle funka! Just som jag trodde att jag hade kommit på det... men nej! ;)

Soleil (vår hund) är så gullig idag, hon håller på och försöka krypa upp i min famn hela tiden, fast hon är ju en stor hund så det går ju inte! När jag lekte " hämta bollen " med henne var hon så ivrig att hon dundrade in i väggen i misstag. Oops! Lilla grisen :)

Tyvärr blir det här mitt sista inlägg för idag, hinner inte blogga mer; hit kommer några av mina vänner på kvällen :D De ska hjälpa mej att vakta min lillebror, haha :D Btw tack för kommentarena igen, ni är bäst!! Puss!
Ha en superbra fredagkväll!

xoxo Fanssu

Kommentarer
Postat av: Janina

Hej,du har en jättefin blogg<3 ge soleil en puss från mj:D//janina

2010-01-29 @ 18:37:35
Postat av: malin

Du fick endo en ny header?:O<3

2010-01-29 @ 19:45:54
URL: http://lollihpop.blogg.se/
Postat av: fanssu

Janina: Tacktack!<3 jep ja ska pussa henne! ;DD <3 malin: ja titta i säkert 2 timmar på designadinblogg på nån video hur man gör det, haha :D

2010-01-29 @ 23:07:40
URL: http://fanssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0