Ciao!

Det här är första gången jag skriver i min blogg...spännande :D Det är så många som har bloggar, så jag tänkte att det kunde vara kul att testa! Vad ska man lixom skriva om i en blogg? Hihi, jag bara skojar. Nu vet jag väl vad man ska skriva, det är bara lite jobbigt i början. Eller vad säger ni?

Idag var det måndag, vilket ALLTID betyder superduperotroligt tråkigt. Jag menar alltså skolan :D Vi brukade ha gymppa på måndagar tidigare, men nu när det är en ny period har vi på onsdagar. Haha, min point är alltså det att jag, min idiot, trodde att vi ännu har gymppa på måndagar. På morgonen klädde jag på mej gymppakläder (i tid för en gångs skull!), och sen när jag kom till skolan grymt förberedd så berättade min kompis att vi inte har gymppa på måndagar. SUCK.

Nu ska jag och träffa några kompisar, hinner kanske blogga igen lite senare... vi får se. ;)

XOXO Fanssu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0