;)

Hejj bloggen! Jag hann inte skriva igår, sorry. Vi hade gäster på kvällen. Det var sjukt kul! :D Ja, just det jag skulle ju berätta hur det gick på auditionen! Well... det gick helt bra! Jag och min kompis sökte in tillsammans, och jag tror att det gick helt bra! Enda problemer är att där nästan bara vari 10-åringar..hmm...l
I alla fall, jag får jag se om ja kommer in och i så fall hurdan roll jag får. Spännande! ;)

Idag har jag varit hos en kompis nästan hela dan, och om en liten stund ska vi till min farmor och äta. Wohoo -,-

Jag ska fixa till bloggen lite, men jag måste ladda ner ett bildprogram till datorn så det kan bli lite svårt. Min dator är ganska weak, haha :D

Ha de bra, vi ses snart! :)

XOXO Fanssu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0