Hejjssan!

Jag kom just hem, har varit hos en kompis. Det var kul! :D Nu först märkte jag att klockan redan är halv 10... oops! Jag som hade tänkt göra ett bubbelbad och se på Gossip Girl, men jag tror int att jag hinner :/ Buhuu!

Imorgon har vi kemi direkt på morogonen. BLÄ. Vem orkar lixom sitta o lära sej om någo atomer när det finns tusen roligare saker att göra?! Inte jag i alla fall :D I övermorgon far jag o ett gäng flickor o shoppa, det blir nice! Har en hel del julklappspengar kvar, och vem vill nu missa alla reor? Haha, jag vill inte, fastän det bara finns XXL storlekar kvar av allt... tyvärr. Men shopping är endå kul. ALWAYS! ;)

Nu ska jag hoppa i dushen. Vi ses imorogon mina små grisar! Sov gott, det tänker jag göra :)

XOXO Fanssu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0