Wii :)

Idag har det varit en bra dag! Efter skolan kom Emmi till mej och hjälpte mej att flytta det sista ur min byrå. Huh! Det var jobbigt, men det är värt det. Sen behöver inte mina kompisar sova på madrasser på mitt kalla golv längre :D Efter det hade jag teori. Blää! Jag fattar int så mycke om det ärligt talat...

I alla fall, nu tänkeer jag spela lite wii. Det e skitroligt! :D Speciellt Mariokart...hehe! Imorgon ska jag och flickorna o shoppa till Sello, det blir jätte kul! Men lite scary när man vet att nån just ha mörda 4 människor där. Ush! Jag måste kanske vara lite försiktig ;)

Ja bloggar senare imorgon, ha det bra! Och dröm om mej.. haha just kidding :D

XOXO Fanssu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0